onsdag 10. desember 2008

Så har jeg også blitt en "ordentlig" blogger....

Jeg har vel mer eller mindre brukt hjemmesiden vår som "bloggings-forum", men kryper nå til korset og får meg en "ordentlig" blogg ;o) I går var det siste trening med Konkuranselydighet trinn 2 som jeg har vært observatør på - veldig rart å tenke på at det ikke skal være noe fellestrening eller kurs på nesten 2 mnd. Hva skal Zanto gutten og jeg finne på? *hmm..gruble, gruble* :o) Vi finner nok på noe - nå er det bare 4 dager igjen, så får Zanto lov til å starte opp med litt mer trening enn noen minutter her og der - og ikke minst: hilse på og leke med andre hunder! Juuhuu :o) Da tenkte vi å låne Nikee noen dager og bare kose oss på deilig tur og slikt :o) Det blir vel bra vel? ;o) :o)

2 kommentarer:

  1. Jeg er med på å starte en ordentlig treningsgruppe :D

    SvarSlett
  2. Herlig Simen :oD Da har vi en avtale!

    SvarSlett

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP