lørdag 12. september 2009

En smakebit - video av TAG Teach

Som elev på Canis intruktørutdannelse ble man fort kjent med at det ville bli endel prosjekter og oppgaver som skulle utføres og bestås i løpet av året.
Som dere kan se av forrige innlegg er et av dem Freestyle - et annet TAG Teach (among others..).

Jeg fikk godkjent av TAG Teach lærerne våre å dele mitt TAG Teach prosjekt i to deler, samt slå det sammen med de 10 timene jeg skulle utføre TAG Teach.
Jeg valgte derfor å bruke den ene delen av prosjektoppgaven samt 5 timer TAG Teach til TAG Teach av hundefører, den andre til TAG Teach av golfpro og elev.

På begge har jeg ført dagbok som er innsendt til godkjenning (krysser fingrene!), på sistnevnte oppgave har jeg i tillegg filmet en del ettersom mine flinke TAG Teach lærere nevnte at de trengte TAG Teach filmer til å vise på kurser og slikt.

Alt har gått som smurt helt til jeg skulle konventere prosjektfilene til film filer....siden har alt krøllet seg og maskinen har virkelig ikke villet samarbeide. Takket være kompis Jon og gode tips til konventering, ser det endelig ut til at en av filmene er klar!

Snurr film!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP