tirsdag 21. april 2009

Bilder fra helgen :o)

Et lite knippe bilder og stemningsrapport fra helgens seminar :oD

Åsa og Popsy trener "Finn fot-overgangs-knappen-på-stolpen" ved hjelp av target

Det trenes, og trenes :o)

Puppy training - valpen skal lære seg å observere, men ikke bry seg med andre hunder...

Og har litt av et publikum... ;oD

Cathja og Cocker gutten hennes trener på å markere fortauskant

Overhead obsticle....Michele demonstrerer med Maria sin Lagotto, mens Lillian og Aase er trær

Bind for øynene.....

Her tar vi i bruk alle ledige områder for å trene ;oD

Lagottoen til Maria stemlper nesen / stikker nesen inn i støvvelen ;oD

Maya står på Kristin sin rygg

Zanto på vei ned i bukk foran stokken

Nok en gang må jeg bare få gjenta at helgen har vært utrolig artig og inspirerende - jeg har alltid hatt stor respekt for alle fører-og servicehunder der ute i den store verden - den er bare blitt ytterligere forsterket etter en slik helg. Jeg tar av meg hatten og bøyer meg i støvet for alle de flotte, herlige hundene som gjør en sånn fantastisk innsats hver eneste dag!

Og pssst! Jeg har forøvrig også nå fått svar må mitt noe underlige spørsmål som jeg aldri har turd å spørre andre enn Michele om....nemlig; hva gjør den blinde når hunden gjør fra seg? *tataaaa...* så rare spørsmål lurer jeg på....men jeg fikk svar ;oD

Og nå tenker jeg mange lurer :oD *ler*I hvertfall lurte alle de jeg turde å fortelle mitt spørsmål til....vel vel - ikke så gale at det ikke er godt for noe; Michele fikk nå seg en god latter i hvertfall.... - ikke på grunn av spørsmålet, men fordi jeg ikke turde spørre i plenum.... *tsk* får da være grenser for hvor løyen man skal vise at man er.... ;oD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP