mandag 27. april 2009

ZANTO 1 ÅR I DAG ;oD

Zanto 8 uker
Min skjønne, herlige, "lille" Flat gutt - storsjarmøren min er hele 1 år gammel! 27.04.08 kl 07.20 kom han til verden som sistemann i søskenflokk på 10 stk - tenk at det er blitt ett helt år siden! Er han ikke vakker...*sukker henført og er iiikke subjektiv what so ever*
Zanto 10 uker
Zanto tar seg en pust i bakken etter tur, 9 uker Skal tidlig krøkes...Zanto begynte å svømme alt 8 uker gml - her er han blitt 12 uker og en "erfaren" bader ;oD
Zanto på vei fra fjelltur, 26.04.09 - 1 dag fra 1 år ;o)

10 kommentarer:

  1. Gratulerer masse med dagen Zanto - gutten:) Maya hilser også:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med dagen Zanto!

    SvarSlett
  3. Cecilie og Casper27. april 2009 kl. 22:42

    Grattis med dagen skjønne herlige Zanto gutten:) Håper du har hatt en super dag med masse godiser:)

    Stor kos fra Casper og Cecilie

    SvarSlett
  4. Fant, Flax og tintini27. april 2009 kl. 23:09

    Grattis med Dagen Zantonald

    SvarSlett
  5. Tuuusen takk, alle sammen ;oD Jeg har fått en skikkelig snadder tygge-ring-snope-sak som jeg har jobbet i herdig med under hele band øvingen, i bilen hjem og nå etter at vi har kommet hjem. - Ja, så har jeg vel fått litt ekstra med digg og goddiser i dag...*hehe* Sleiker og susser fra Zanto til alle

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med dagen fiiine Zantoen! :O)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så masse med gårsdagen, Zanto!! Den burde jeg klare å huske også, siden Svensken min var 40 år i går! :)

    SvarSlett
  8. Litt sent ute ser jeg, men Gratulerer Zanto! Stor gutt å greier!

    SvarSlett
  9. Grattis vakre Zanto
    Helsing Bodil, Bonzo og Ted + Kelly

    SvarSlett

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP