søndag 22. mars 2009

En herlig helg :o)

Helgen har vært utrolig herlig - skulle egentlig på NKK i Nordhordalandshallen, men av en eller annen grunn hadde ikke de registrert Zanto sin påmelding, så dermed kunne vi ikke gå likevel...typisk!

Ja ja - ikke så gale at det ikke er godt for noe :o) Lånte oss herlige Nikee og gikk herlig, lang tur på fjellet. Nyt de skjønne Flat guttene ;o)

To fine gutter på fjelltur :o)

Litt kos må til ;o)

Etter fjelltur skulle de to trøtte strømpene leke litt med fotballen - til underholdning for meg :o) - før de sovnet som noen dupper :o)

Så bar det avsted på øving - min kjære og kompisene startet band i høst og har alt fått en spillejobb i slutten av april! Jeg skal kore for dem sammen med Silje (tidligere vokalist i et annet band min kjære spilte i), så vi trommet oss endelig sammen til en akustisk øving i Pink Floyd sitt navn ;o) (det er det de skal spille i april) Må si at det ble ganske så bra - noen av låtene var bare knall bra og satt som si kula - høres i hvertfall skikkelig bra ut på opptakene ;o) Hihi - moro å synge igjen!

Etter øving var hundene og jeg nok en tur, hadde med pølsebiter som jeg kastet ut over - det er blant favoritt leken deres, skal love de ble happy og jobbet som bare det for å finne pølsenammen i gresset ;o)

Søndagen var det nok en deilig fjelltur - fikk telefon om jeg kunne stille som figurant på MH test, de manglet noen figuranter som de ikke fikk tak i på tlf - så kjedelig for dem! Kastet meg rundt og sprang hjemover med hundene, hoppet i dusjen - og rakk akkurat å hive på meg klær og åpne ytterdøren, da jeg fikk melding om at MH'en var utsatt 1 uke...jaja...da er vi på blodspor kurs, så da kan jeg dessverre ikke stille :o(

Etter litt hvile og avlevering av Nikee, møtte Zanto og jeg Bjarte og Tim - de skulle stille som figuranter i rundering for Zanto siden vi ikke fikk vært med på lørdagens runderingsøkt. Zanto var tent som et fly og fòr fra side til side - hadde noen kanon flotte flyings og var så tent, så tent ;o) ;o) ;o) Utrolig gøy å se! De første slagene på begge sider var figurantene syblige, deretter mer og mer i skjul. Bjarte var bak noen hauger på de siste slagene - men med lydpåvirkning (klapp) på 2 slag og 1 synspåvirkning (fig viste seg og vinket, gikk i skjul igjen), så gikk det som en kule. Zanto gikk veldig fint ut, lite surr og roting - en skikkelig, skikkelig bra økt! Bde han, jeg og figurantene var så tent at det ble 7 slag på hver side - over dobbelt så mange som han pleier å ha! Hadde jeg ikke stoppet ham, hadde nok både han og figurantene durt på ennå lengre ;o)

Hadde planer om å ta bilder og filme litt under dagens økt, men det var så gøy at jeg glemte det helt bort - kom på det når vi hadde avsluttet, så her er et lite skrytebilde av flinke Zanto gutten og figurantene sine; kule Bjarte-kompis og "far"- sistnevnte hadde forøvrig bursta også, så etterpå bar det hjem til varm brownies og is, snop og digg ;o)

Hjemmesiden er også oppdatert :o)

1 kommentar:

  1. Så bra at det ble rundering på dere,- hørtes ut som en skikkelig herlig økt:-) Klem fra Mari, Mio og Micke

    SvarSlett

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP