mandag 23. februar 2009

Flyt

I helgen har det vært nok et kjempe spennende og interessant kurs her i Bergen, denne gang Testleder kurs. Veldig trivelige instruktører, god gjennomgang av alt materialet, bygging av bane, utrolig kjekke deltakere på kurset (håper Geir sender bilde av gjengen!), masse å lære, masse å huske, masse å...masse å....ja... ;oD En flott helg!

Mye trening for meg, lite for Zanto...stakkers....heldigvis hadde Tone Yopplin med seg, så da fikk spirrevippene fyke, leke og herje en god stund både lørdag og søndag pluss tur - det falt i smak hos dem begge - Zanto syntes Yopplin var kanooon altså. Helst ville Yopplin at Zanto skulle springe etter henne - hvilket han selvsagt gjorde...hele tiden - men en og annen gang var det jo kult at han kunne springe først...hehe....men Yopplin er en herlig kjapp terv jente som springer fort som vinden. Trodde Zanto kunne komme opp i god fart, men han "slår" nok ikke Yopplin, nei ;o)

Yopplin syntes det var sååå kjekt med en som gadd å springe, og springe og spriiing etter henne - hehe - sånn er det når man har "fans" :oD

Etter dagens bursta besøk bestemte Zanto at nå var nok nok - nå skulle det trenast! "Mor" er ikke vanskelig å be, så da ble det slik ;o)

Fant ut jeg skulle sjekke hvor bra flyt vi har på de forskjellige øvelsene (sorry Anette, har ikke blitt så veeeldig mye lekse trening siden sist uke...uuppss...), så klokken ble satt på 1 minutt, goddisene lå klar og vi satt i gang. På 1 minutt pr øvelse klarte Zanto;

- 6 stå foran fører (bør vel helst være 10-15 rep på 1 min), aller helst ville han rygge...

- 12 sitt foran fører (bør helst være 14-19 rep på 1 min)

- 5 dekk foran fører (bør helst være 12-16 rep på 1 min)

Dessverre var jeg tydeligvis slapp i fingrene og Zanto tydeligvis slapp i gommene, for vi mistet og mistet og mistet goddisene i gulvet hele tiden, så dermed var det mye snusing etter goddis i stedenfor flyt...."mor" sjekket at alle fingrene virket og at mekanikken med å; hente godbit -> gi inn i hundens munn - øvelse fungerte før vi startet ny økt;

- 9 utg. stilling (bør helst være 11-16 rep på 1 min)

- 7 rygge foran fører (aner ikke hvor mange her bør være...?)

- 12 labb på musematte (bør være 11-16 rep på 1 min) = vi har flyt på denne :oD

- 15 nese på target håndflate (bør være 13-18 rep på 1 min) = vi har FLYT på denne også :oD

Ny test runde i morgen er satt opp i planen - kanskje "mor" klarer å holde klypene bedre samlet og ikke miste goddisen hele tiden - så kanskje det viser seg vi har flyt på de andre øvelsene også? Hmm...time will show...vi er jo uansett ikke såååå langt "unna" flytmålet, og øvelse gjør som kjent mester - ikke sant? :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP