fredag 27. februar 2009

Grrr....rakkeren slår til igjen!

I dag var Zanto og jeg avsted på tur, før vi dro for å kjøpe nytt f'ôr. Hadde ikke buret til Zanto i bilen, så lure meg la fra meg fôrsekken i baksetet før jeg gikk for å handle. Og det gikk jo som det måtte gå det....snotten kom seg fra bagasjerommet i stasj.vognen og frem til fôrsekken og satt i gang med liv og lyst....grrr.....så når jeg skulle inn i baksetet med resten av varene, datt halve fôrsekkens innhold ut på asfalten, litt i sete osv. Jatta...mens jeg brummende stod med låvedøren i himmelretning og gryntet stygge ord, danset Zanto glad og fornøyd rundt. God og mett. Og lykkelig.

Burde jo ha tenkt på at det kom til å skje - han har historie på å sprette frem om det kan være noe fristende der, men likevel slo det meg ikke når jeg satt det fra meg....en smuule treg i oppfattelsen..? :o/

Etter plukking og rydding av rester fra opprevet fôrsekk og fôr, dro vi og hentet Nikee - gjett om gutta boyz ble happy for å se hverandre ;o) Zanto er 10 mnd i dag, så dette var vel en fin fin "oppmerksomhet" til ham ;o)

Helgens planer er som før; deilig tur på fjellet (om foten til Nikee er bra), trene litt på Varden (LP gruppen har Varden tilgjengelig for trening lørd fra kl 12 til kl 15), og forhåpentligvis rundering på søndag :o) :o) Gleder oss!

Har også oppdatert Hjemmesiden :o)

1 kommentar:

  1. Det må vel være dette vi kaller kreative hunder. Tenker han var fornøyd når all maten åpenbarte seg i sekken!!! Sikkert litt (!!?"#¤%) irriterende, men må jo le litt når jeg leser om denne matglade gutten. Falco har begynt igjen med oppmerksomhetssøkingen sin - hvis jeg ikke enser han så tar han tak i en av sofaputene (eller alle!!) og spankulerer så galant forbi meg og håper selvfølgelig på at nå skal mamsen få fart på beina og følge etter. Blir snurt når han ser det ikke virker, men jeg ser også at slipp kommandoen er super-rusten. Mer terpings!!! Godt at Nikee er back in business; de høres ut til å være et herlig radarpar. Ha en flott uke Elin, vi snakkes

    SvarSlett

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP