onsdag 18. februar 2009

Utfordringen er kommet til meg - og sendes videre til...

Så var det min tur til å bli utfordret ;o) Jeg har fått følgende utfordring fra Tone & Glenn:

* Gå in i mappen "Mina bilder"  * Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen * Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den * Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade. Her er mitt sjette bilde i den sjette mappen under "Mine bilder" på PC'en:

Det var vel ingen bombe at det ble et hundebilde - men det var faktisk litt tilfeldig akkurat her, for hele mappe nr 6 er full av golfbilder...bortsett fra ett og annet bilde av Zanto på golfen - som da bilde no. 6 ;o)

Det er tatt 31.08.08. Zanto er blitt 4 mnd, og er med når "far" spiller klubbmesterskap. Det var veldig varmt, så det ble litt bading og slappings før vi møtte Gordon setter valpen Charlie på 3,5 mnd - da var det ivrig lek på gresset. Zanto sovnet som en dupp på vei hjem - ikke så rart med en så travel dag for en liten pillehytt ;o)

Da er det min tur til å utfordre, og jeg utfordrer følgende;

- Camilla & Casper

- Mari, Mio & Micke

- Anette & Cassius

- Simen & Oliver

- Ellen, Ayla & Astrix

- Figo, Irene & Jan-Erik

1 kommentar:

  1. Så du utfordrer du altså...den må vi jo ta:)
    Kommer om ikke så altfor lenge:)
    Var kjempe kos å treffe dere i går...lekte jo og hadde det sååå kjekt de firbeinte. Og så er det jo kjempe kjekt å prate med deg (tipset ditt om hvordan få Casper til å tilby atferder skal begynnes på i dag). Casper var helt ferdig etter gårsdagen...ville ikke engang stå opp i morges. Så no ligger han som et slakt i god søvn her på kontoret;)

    SvarSlett

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP